استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال در جام ملت‌های آسیا (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی!
سرخط خبرها

بیم و امید در اردوگاه دختران هندبالیست

  • کد خبر: ۱۷۴۷۷۰
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
بیم و امید در اردوگاه دختران هندبالیست
معمای اعزام هندبالیست‌ها به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ حل می‌شود؟

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ با تصمیم عجیب ستاد عالی بازی‌های آسیایی، از بین دو تیم‌ملی زنان و مردان فقط یک تیم آن هم به انتخاب فدراسیون می‌تواند راهی هانگژو شود. به‌گفته رئیس فدراسیون هندبال هنوز مشخص نیست که کدام تیم‌ملی هندبال، تیم زنان یا تیم مردان راهی هانگژو خواهد شد.

بلاتکلیفی در هندبال

بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین قرار است حدود سه ماه دیگر در ۲۳ سپتامبر تا ۸ اکتبر ۲۰۲۳ یعنی مهرماه امسال برگزار شود. ستاد عالی بازی‌های آسیایی امسال تصمیمات سخت‌گیرانه‌ای را در اعزام کاروان ایران گرفته است و رشته‌های زیادی بدون نماینده در این مسابقات خواهند بود. با تصمیم ستاد عالی بازی‌های آسیایی اعلام شده بود رشته‌های والیبال، هندبال و بسکتبال در بخش بانوان به این دوره از بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام نخواهند شد.

نکته تأمل‌برانگیز درباره تیم‌ملی هندبال زنان ایران این است که پیش از این از سوی ستاد عالی بازی‌های آسیایی با اعزام تیم‌ملی هندبال زنان ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو موافقت شده بود، اما در جلسه هفته گذشته با اعزام این تیم هم مخالفت شد. حالا رئیس فدراسیون هندبال می‌گوید ستاد از او خواسته است بین تیم‌ملی مردان و زنان فقط یکی را انتخاب و اعزام کنند. هندبالیست‌ها این روز‌ها راهی اردوی ملی شده بودند تا خودشان را برای بازی‌های آسیایی آماده کنند و هنوز بلاتکلیف هستند.

انتخاب سخت پاکدل

علیرضا پاکدل درباره تصمیم نهایی ستاد عالی بازی‌های آسیایی برای اعزام تیم‌های ملی هندبال مردان و زنان به هانگژو اظهار کرد: هنوز هیچ اطلاعی ندارم. دیروز کمیته ملی المپیک به من نامه نوشته بود که ستاد عالی بازی‌های آسیایی تصمیم گرفته است به انتخاب فدراسیون یک تیم، یا زنان یا مردان اعزام شود. ما هم پاسخ دادیم که شرایط هر دو تیممان یکسان است. انتخاب یک تیم کار فدراسیون نیست و ما این کار را نمی‌کنیم، ضابطه و شاخص می‌خواهد.

به‌هرحال این آخرین خبری است که می‌دانیم. رئیس فدراسیون هندبال در پاسخ به اینکه مگر زمان ثبت‌نام نهایی برای بازی‌های آسیایی به پایان نرسیده، گفت: ما اسامی دو تیم زنان و مردان را از قبل داده‌ایم. در بخش زنان بار‌ها مطرح شده است تیم‌هایی که شانس کسب رتبه تا ششمی را دارند، به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام می‌شوند. تیم زنان ما در هر دو دوره اخیر قهرمانی آسیا چهارم شده است. ما بار‌ها درباره تیم‌ملی زنان صحبت و دفاع کرده‌ایم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->